Jakie są zasady delegowania pracowników

Wiele instytucyj w (ciągu|przeciągu} roku deleguje swoich pracowników. Nierzadko są to wyjazdy zamiarem załatwienia istotnych spraw biznesowych, spotkań z kontrahentem, negocjacji czy innych ważnych spraw. O ile sam wyjazd służbowy jest tylko kilku dniowy nie stanowi on kłopotu dla pracodawcy. Jeżeli jednak potrzebujemy delegować swoich pracowników do innego państwa przynależnego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale także warunków ubezpieczenia, płatności za wykonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii określa nam prawo europejskie jak i sama Unia do której Polska przynależy. Tym samym by delegować swoich pracowników na dłuższy czas należy znać wszystkie ważne przepisy jakie nas obowiązują. By dowiedzieć się wszystkich potrzebnych informacji warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka imp. Mają one na celu uświadomienie i kształcenie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.